Donnerstag, 9. Juni 2016

IN{K}SPIRE_me Challenge #253: Garden in Bloom

Herzlich Willkommen zur 253. IN{K}SPIRE_me Challenge mit einer Farbkombi von Kirstin.

A hearty welcome to the 253rd IN{K}SPIRE_me Challenge with a color combination chosen by Kirstin.

Ich habe für diese Karte zum Set Garden in Bloom gegriffen, weil ich finde, dass so abgestufte Töne in 2-Step-Stampin immer besonders hübsch ausschauen.

I worked with the Garden in Bloom stampset because I always love how different shades of the same color look like when two step stamped.


Der Text stammt aus dem Set Kein Geburtstag ohne Kuchen. Und der Hintergrund ist Watercolor Wash.

I was not very sure whether the Watercolor Wash background was the right choice. But the stripes I tested didn't look better...



Ich frage mich, was es über mich sagt, dass ich diesen Beitrag erst mit "Art. 253 Inkspire Me Challenge" übertiteln wollte... Was für ein Gesetz könnte das wohl sein? ;-) Ich wünsche Euch auf jeden Fall einen schönen Donnerstag!

I wonder what I should think about the fact that I first wanted to title this blogpost with "Aricle 253 Inkspire Me Challenge".  What kind of an act might that be? ;-) Anyway, I wish you a nice Thursday!