Mittwoch, 11. Juli 2012

Goldene Liebe

Als ich die Farbe - 'Gold' - der 75. Less is More Challenge und den Sketch der 198. Clean and Simple Challenge entdeckte, hatte ich sofort eine Hochzeitskarte vor Augen. Glücklicherweise steht in meinem Bekanntenkreis Ende Woche auch tatsächlich ein Hochzeitsfest an, so dass ich mich sogleich ans Werk setzen konnte :-)

When I saw the color theme - 'Gold' - of the 75th Less is More Challenge and the sketch of the 198th Clean and Simple Challenge, I immediately had an idea for a wedding card. Fortunately a friend of mine is getting married on Saturday. Hence, I didn't hesitate a second and created the following card:

 

Sie ist nicht das perfekte Fotomodell. Ausnahmsweise muss ich es selber sagen, in echt sieht sie toller aus.

Unfortunately it's not quite a model. I think the real one is fare nicer than the pic.




Ich wünsche Euch einen schönen Tag und freu mich auf Morgen, wenn es heisst: Geburtstagsparty bei IN{K}SPIRE_me!

I wish you a nice day and am looking forward to tomorrow's birthday party at IN{K}SPIRE_me!

Stampin' UP! Materialien:
Cardstock: Flüsterweiss
Stempelfarbe: Versamark
Stempelset: French Script (vergriffene Version), Artistic Etchings, Tinty Tags
Zubehör: Klammern Gold, schmales geripptes Band Flüsterweiss, goldenes Embossingpulver, kleine Herzsstanze

8 Kommentare:

marionstempelt.com hat gesagt…

Sehr schick!

Viv hat gesagt…

Beautiful card :) Viv xx

Violets Corner hat gesagt…

Fantastic card, I like it to bits.

Warm hugs
Maarit

Loli. eltallerdelosrecuerdos@gmail.com hat gesagt…

Hola Annemarie, beautiful card, i love the script background with the punched hearts, it's a great idea!, your sentiment with the small ribbon is simply gorgeous a perfect touch, good work Annemari.
Hugs from Palma de Mallorca

Marrigje hat gesagt…

Great card! I really like all the little details you added.

Marrigje

Mandi hat gesagt…

Lovely card Great mix of stamps
Thanks so much
mandi
"Less is More"

Chrissie hat gesagt…

This is simply lovely!
Thanks so much
Chrissie
"Less is More"

PrinzessinN hat gesagt…

Was für eine süße Karte. Die ausgestanzten Herzen verleihen der schlichten Karte das gewisse Etwas!