Donnerstag, 8. April 2010

Curtain Call meets Sketch'n'Color #2

An dieser Farbzusammenstellung hab ich mir fast die Zähne ausgebissen. Was allerdings auch daran liegen mag, dass ich Packpapierbraun in meinem SU-Repertoire nicht vorrätig hab. Aber da es bei Curtain Call diese Woche was Tolles zu gewinnen gibt, wollte ich die Farben unbedingt mit dem Sketch von Sketch'n'Color verbinden. An den Proportionen kann ich beim nächsten Mal noch arbeiten ;-) (Ich hab das erste Bild ausgewechselt, weil ich über die knalligen Farben beim ersten Fotoversuch so unglücklich war.)

The lack of any kraft ink or paper in my stock didn't make this task easier... However, as I am definitely keen on winning the gorgeous candy Stacey is giving away on Curtain Call this weak, I gave my best to combine the colours with this week's Sketch'n'Color Sketch. Well, the proportions might not completely match the sketch ;-) (I exchanged the first pic due to the unnaturally bright colours in the first shot.)





Material

Cardstock: So Saffron, Garden Green, Whisper White (SU), Turquoise (Artoz)
Ink: So Saffron, Garden Green (SU)
Stampset: Season of Friendship (SU)
Button: So Saffron (SU)
Ribbon: Depot Interio
Punches: Fiskars (Border) and Tchibo (Heart)
Other: dimensionals, linen thread

8 Kommentare:

Stacey Schafer hat gesagt…

super fab, Annemarie! love those heart leaves:) thanks so much for joining us at the Curtain Call!

Karen B. hat gesagt…

So clever to use hearts on the tree! Pretty card.

Silvana Gerlach hat gesagt…

Wow das sieht wunderschön aus!

LG Silvana

Micha hat gesagt…

Deine Karte strahlt so eine Fröhlichkeit aus, schön!

Lg, Micha

Marisa hat gesagt…

This is a wonderful way to use this week's colours! Love your card and the sketch too :D Thanks for playing the Curtain Call :D

Iwona Palamountain (Chupa) hat gesagt…

What a beautiful card!! Thanks so much for taking the time to play the Curtain Call this week!! xx

Nadia hat gesagt…

Eine supi schöne Karte ist das geworden. Danke fürs mitmachen. LG Nadia

Andrea hat gesagt…

Annemarie, die Karte ist trotz Deiner Verzweiflung super schön geworden. Danke fürs mitmachen. LG Andrea