Sonntag, 18. April 2010

Birthday Wishes

Meine Schwiegermutter wird zu ihrem morgigen Geburtstag (leider etwas verspätet) diese Karte bekommen, die gleichzeitig an der 109. Taylored Expressions Sketch Challenge teilnimmt. Première für meine neue Martha Stewart Stanze "Doily Lace Edger Punch", auf die ich schon lange ein Auge geworfen hatte. Abgesehen davon hab ich auf dieser Karte zum ersten Mal einen ungarischen Text geschrieben, den ich allerdings nicht selber entworfen habe. Doch das korrekte Buchstabieren war schon schwierig genug...

It's my mother in law's birthday tomorrow and she'll be having this card (unfortunately one or two days late since it's going to Budapest) which shall participate in the 109th Taylored expressions Sketch Challenge. Besides, it's a first for my new Martha Stewart Doily Lace Edger Punch which I've been thinking about for ages now. Isn't it beautiful, that punch?


Materials:
Cardstock: Barely Banana, Certainly Celery, Rose Red, Very Vanilla, Pretty in Pink (all SU)
DSP: Flutter (Making Memories)
Ink: Certainly Celery, Rose Red, Pretty in Pink, Pumpkin Pie (SU)
Stamp Sets: One of a Kind, True Friend, Happy Moments (all SU)
Border Punch: Doily Lace Edger Punch (Martha Stewart)
Ribbons: Pumpkin Pie (SU), White (Globus)
Embellishments: Brad (no name), Rhinestone Brad (SU), Button, Dimensionals

2 Kommentare:

Andrea hat gesagt…

Wow. Great card.

Tanya hat gesagt…

Beautiful card!!!